Selasa, 7 September 2010

Maafkan diriku!


Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Sebelum diriku berangkat untuk bermusafir ke negeri Kelantan untuk menyambut 'Eidul Fitri di sana, dengan ruang dan kesempatan yang terbatas ini (ruangan blog dirasakan ruang yang terbaik buat diriku memandangkan tidak mempunyai akaun 'buku muka' (facebook)),

Saya, Abdul Rahman Bin Al-Azmi, pelajar tahun 3 Jurusan Pemakanan & Sains Nutrisi di Universiti Islam Antarabangsa Kampus Kuantan, beralamat 36, Jalan Iridium, 7/35 Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor,

~ Ingin memohon maaf atas segala kesilapan, kelemahan, kekasaran dan segala perkara yang tidak disenangi oleh semua insan yang mengenali diriku secara lansung atau tidak lansung, termasuklah abah dan umi yang dicintai, adik-adik yang disayangi, guru-guru yang dihormati, sahabat sekalian yang dikasihi, rakan-rakan setugas di persatuan, kelab dll yang disanjungi dan kepada pengunjung dan pembaca blog ini yang dihargai.

~ Minta kalian halalkan segalanya (hutang wajib tuntut. Takut diri ini terlupa). Restu dan redha kalian amat penting dalam 'hablum minnas' yang akan menjadi penghubung diriku kepada Rabb (hablum minAllah)

* Selamat menyambut hari kemenangan kepada semua. Di dalam berhibur dan bergembira, jangan dilupakan batasan syariat disekeliling kita..


-13.05, 29 Ramadhan 1431H, 8 September 2010, Shah Alam-


1 ulasan:

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid berkata...

kawe pung mohon maaf deh.. ehehe